Miss You Dady<33

Det gör så ont i mig när jag tänker på att mitt liv ska fortsätta så här utan dej. Jag saknar dig så fruktansvärt, det gör så ont i mig att du var ledsen och alldelens själv när du valde att gå över till andra sidan. Varför, varför, varför.,. Vi ses inteförens jag kommer till dig. Vänter du på mig? tar du emot mig med öppna armar? tårarna rinner på min kind av sorg och saknad. Jag saknar dig så fruktansvärt mycket och ändå har det snart gått 2 månader. Tänk vad jag ska sakna dig under alla år som jag kommer få leva kvar här på jorden och hoppas att du vakar över oss som är kvar.

Jag vet inte hur länge jag kommer klara av att inte höra din röst, inte känna din närhet, inte känna din doft och inte ha känslan av att du finns i rummet intill. Gråter mig till sömns varje natt innan sömnen träder in, gråter när jag vaknar och inser att det går ytterligare en dag som du inte finns hos oss. Jag älskar och saknar dig så fruktansvärt mycket,
VI ÄLSKAR DEJ PAPPA GLÖM INTE DET <333


Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du har en bra dag=).

2008-07-07 @ 15:06:44
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Madde med familj

Självklart väntar Vippe på dig med öppna armar och vakar över dig.Har du flyttat till stånga?



Du är alltid välkommen hit det skulle vara kul att träffas. massa kramar

2008-07-08 @ 15:07:51
Postat av: Pernilla

Shit så fint skrivet Mia , så fint så jag sitter här och gråter :*/ Jag älskar dig min fina kusin . Vippe finns föralltid i våra hjärtan och i våra minnen <3 Kramar i massor till min lilla Majsan

2008-07-08 @ 15:36:14
URL: http://meinherzbrennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0