Begravning i går då!

Det var din begravning igår pappa.
Den var så jobbig, men jätte fin var den de:)
Fult med blommor bredvid din kista i kyrkan, det var så fint'!
Så fint när några från ainbusk sjöng låtarna
Förevigt nu och älska mej. :)
sen läste dom några salmer och annat,
Sen bärde dom ut kistan och vi gick efter.
Sen la lina på ett kort på mej och lina och en text som hon har skrivit på kistan.
sen la alla på rosor sen läste dom upp några som hade skickat blommor,
Det blev så många fina blommor på:)
Sen gick vi till minnnestunden och fikade,
det var gott de, Sen var det pappas kusin eller vad det nu är, som höll tal och berättade lite om hur han föddes och lite, roligt var detsom han berättade :)
Sen sjöng Jag,Lina,Camilla,Pernilla,Cecilia,Annicka,ELlis en sång som vi sjöng på kören när vi ar små, eller jag sjöng inte den när jag var liten så jag kunde inte den så bra, och den var så ljus så det blev lite svårt, men fint blev det, sa dom andra i alla fall :)

Ska till vårat hus sen i kväll, hoppas jag i alla fall :)
Har inte varit där på länge..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och Satisfactioon tvillingar?

2008-07-27 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0