2 och ett halvt år!

2 och ett halvt år sen du tog ditt liv och lämnade allt.
saknar dig mer än någonsin. vill bara höra din röst och veta att allt är bra med dig.
Har blivit jätte känslig på sista tiden, om jag hör en sorlig låt, eller om jag bara tänker på dig så kan jag börja gråta jätte mycket!

Minnena av dig är vackra, jag minns dina goda sidor, lugnet och ditt stora hjärta. Tryggheten hos dig. Samtidigt finns sorgen, bitterheten, skuldkänslorna och allt det eländet kvar.

Saknar verkligen din underbara sida! :(
Jag älskar dig pappa <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är grymt stark mia! <3, han kommer alltid finnas kvar vid dig, i ditt hjärta och i dina taknar, han är din vakande ängel!. Finns här om det är något, bara att smsa <3

2010-11-09 @ 21:09:24
Postat av: Lina

Love you!

2010-11-10 @ 09:47:48
URL: http://oovermyshoulders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0