;(

Fan kan ännu inte fatta att du gjorde som du gjorde, trodde aldrig du skulle våga göra en sån här sak :( trodde aldrig det skulle hände något sånt här hemskt i min släkt ;(

Ni tycker säkert att det är jobbigt att jag skriver nästan samma sak hela tiden, men kan inte hjälpa att jag saknar min pappa så mycket som jag gör!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Gråter mig till sömn nästan varje kväll..

Det kommer alltid finnas en stor saknad i mitt hjärta! och den kommer aldrig att kunna fyllas, jo men bara om du kommer tillbaka till mig, Men det kommer ju aldrig att hända ;( fan........

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad du skriver fint. Förstår att de känns tufft och när de är tufft så är de bra att skirva av sig. Den som tycker de är jobbigt att läsa behöver inte läsa. Du är grymt stark gumman<3 och kom ihåg du är inte ensam!

2010-10-25 @ 00:19:39
Postat av: liindblaads

ohh vad snällt skrivet tycker jag :) förstår attd u blir glad :=)

2010-10-26 @ 17:47:58
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Jessi

En stor kram! Jag vet hur det är att förlora de som står oss nära, har tyvärr förlorat fler än jag önskat, men tyvärr kan man inte göra något åt det! Bara att försöka bearbeta smärtan bäst man kan! Stor kram till dig och alla lyckliga tankar som finns!!!

2010-10-26 @ 20:41:36
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0